Minggu, 01 Juli 2012

Selamat Datang ke Bali

Kepada pengunjung-pengunjung dari Malaysia, saya bersedia untuk memberikan perkhidmatan kepada anda yang datang ke BALI.

Bagi pengunjung Muslim, yang sangat menitik beratkan tempat makanan halal, saya boleh menyediakan itinerary kepada anda dimana tempat makan yang akan saya bawa adalah kedai makan muslim yang disahkan juga pekerja nya muslim.

Oleh kerana di Bali, majoritinya adalah Hindu, dan penduduk tempatannya adalah sama dengan Melayu, bimbang nanti anda akan pergi ke tempat makan yang tidak halal dimana makanan utama di sini adalah khinzir golek.

Antara tempat yang dijamin Halal dan pekerjanya Muslim adalah masakan Padang. Saya akan berikan service yang terbaik kepada pengunjung dari Malaysia.


Harga yang saya tawarkan adalah boleh dikatakan setanding dan lebih murah berbanding dengan travel agent. IDR 350,000 untuk perkhidmatan 12 jam ++. Sila hubungi saya untuk perbincangan lanjut. ytobalitour@gmail.com

InsyaAllah, saya akan berikan service yang terbaik.

tanah lot
picture courtesy of fnkhomestay.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar