Rabu, 02 Januari 2013

Selamat Datang Ke Bali

Ingin bercuti ke Bali..
Bersama pasangan, teman-teman atau keluarga..
Ingin mencari supir di Bali..
Dan supir Muslim di Bali...


Saya akan memberikan perkhidmatan dan layanan terbaik sepanjang anda berada di Bali.. saya mempunyai pengalaman selama 10 tahun untuk membawa anda ke tempat2 menarik di Bali dan juga mencuba makanan enak di Bali. untuk pelancong muslim, saya akan membawa anda ke tempat-tempat makanan halal di Bali.


saya juga akan menyediakan tentatif perjalanan dan menguruskan perjalanan sebaik mungkin supaya anda tidak terlepas moment-moment indah dan tempat-tempat menarik di Bali

Harga yang saya  tawarkan adalah berpatutan dan berbaloi-baloi.. 
IDR 350,000 untuk 12jam + +

Tunggu apa lagi, hubungi saya di ytobalitour@gmail.com

saya kongsikan antara tempat-tempat menarik yang wajib dilawati di Bali ya
^_^

Menikmati sunset di Uluwatu

Keindahan Tanah Lot

Pemandangan bak lukisan di Gunung Kintamani

ayuh
hubungi saya
ytobalitour@gmail.com 
kita jumpa di Bali ya
^_^

10 komentar:

  1. sila email saya mz_nyna16@yahoo.com saya perlukan muslim driver 23 dan 24 februari ini.saya email tapi tidak boleh.

    BalasHapus
  2. email sy jugak ye. akan ke bali 29-4 june 2014.
    annafarha15@yahoo.com

    BalasHapus
  3. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus
  4. Sila email sya.saya akan ke bali pada 30/7/2014-2/8/2014,6 orang.

    BalasHapus
  5. Boleh hubungi saya di rajamohdrafy@yahoo.com?

    Saya perlu pemandu pada 20 dan 24 januari 2015

    BalasHapus
  6. Sy nk pergi bali awl thun depan..nk cr tour guide..blh x emel sy nadia46994@gmail.com

    BalasHapus
  7. Saya baru balik dari bali, menggunakan khidmat supir dari ytobali tour yg bernama Fatah. Kami berlima amat berpuashati dengan layanan tip top dan first class yg diberi oleh Fatah. Kami beri 7 bintang kpd Fatah. Semoga supir yg bernama Fatah terus maju dlm kerjaya dan diberi kebahagiaan dan keberkatan hidup di dunia dan akhirat.

    BalasHapus
  8. Kepada yg ingin melancong ke Bali, saya cadangkan untuk menghubungi ytobalitour dan memilih supir yang bernama Fatah. Perkhidmatan dan layanan mesra oleh Fatah amat memuaskan hati. Kami berasa amat gembira dan relax sepanjang berada di Bali ditemani supir yg bernama Fatah.

    BalasHapus
  9. Terima kasih kepada ytobalitour atas perkhidmatan yang mantap. Kami sekeluarga enjoy habis bercuti di bali selama 6 hari semuanya atas perkhidmatan yang diberikan oleh ytobalitour mealalui saudara fatah. Supir Fatah terbaik dan sangat friendly. Terima kasih saudara Fatah kerana sudi melayan kerenah kami yang memenatkan ini. Bagi sesiapa yang ingin bercuti ke Bali, saya mencadangkan untuk menggunakan perkhidmatan ytobalitour dan memilih suadara Fatah sebagai supir anda, anda pasti tidak akan rugi dan berpuas hati. Saya beri bro Fatah 10/10 bintang. keep up the good work ytobalitour dan saudara Fatah, semoga terus success dalam pekerjaan anda semua. :)

    BalasHapus
  10. Trima kasih kpada ytobalitour dan saudara dicky yng bawak kami sekeluarga berjalan2 di bali..dicky sangat peramah..saya rekomenkan kepada yng nak pergi bali tuk memilih ytobalitour kerana servisnye yang tip top dan hrga yang murah..keep it up ytobalitour..😁😁

    BalasHapus