Jumat, 18 Maret 2022

Selamat datang di bali untuk suasana baru lagi semasa pandemi Covid19

Assalamualaikum, selamat datang di Blogger saya Yanto (ytobalitour)supir di Bali, jika anda ingin berlibur di Bali boleh contact saya atau boleh mengunjungi Instagram saya @ytobalitour untuk melihat gambar gambar wisata di Bali, insya Allah selama di Bali saya akan jaga dengan baik dan saya hantar mana mana tempat yang cantik di bali, 

Selama berlibur di Bali anda bisa menikmati suasana yang baru semasa dunia di landa pandemi covid19, banyak tempat wisata yang baru, untuk anda kunjungi semasa berlibur di bali


Handara gate Bali



Tanah lot Bali



Kintamani Bali



Uluwatu Bali




Lempuyang Bali



Bedugul temple



                     Nusa penida kelingking beach 


Terima kasih sudah melihat Blogger saya, bila anda berminat menggunakan service tour saya bisa contact saya atau DM saya,
Semoga semua dalam keadaan sihat
Wasalammualaikum


2 komentar:

  1. Memang berbaloi kalau ke bali dengan yto bali tour ni. Pengalaman 3hari dua malam end 2021 di bali, dapat pergi melawat lebih 10 tempat. Harga pon sangat berbaloi. Pasti akan diulangi dengan tour guide yang sama. Yang penting, tempat makan, halal.

    BalasHapus
  2. Alhamdulillah, terima kasih banyak akak, semoga nanti bila datang Bali lagi boleh jumpa

    BalasHapus